dijous, 28 de maig del 2015

Carta a Ada Colau

Val la pena llegar-ho

CARTA A ADA COLAU

Quin gran error la de la gent que ha confiat en aquesta dona!!! Jo, Sra. Colau, sóc força pobra. Tinc dos fills i estic separada i el meu sou és quasi invisible, però al meu voltant no vull veure una ciutat pobra, una ciutat només d'ajudes i de no fomentar la riquesa, no vull una ciutat sense inversions, sense F-1, sense esdeveniments esportius, musicals. Sense cultura... Vostè sap alguna cosa del Liceu i de les representacions que allí... es fan? Sap de llibres, de cultura, de cinema, d'esport, de negocis, d'inversions? L'únic que sap realment és fer assentades, cridar, insultar i menysprear els milers de persones que no l'han votat??? Els diners de la gent treballadora, els nostres impostos, ara només serviran per pisos socials, menjadors, ajuda a barris desfavorits??? I jo soc una desfavorida més, però em busco la vida!!! I pago els meus impostos. Aquesta legislatura, sense haver començat, em fa ja fàstic.Només l'he sentit cridar, insultar i amenaçar al President de la Generalitat. Com s'ha atrevit??? Qui s'ha pensat que és? Com es trobarà amb altres alcaldes de grans ciutats? A crits? Amb insults? I una altre cosa, jo vull saber el Currículum d'aquesta Sra. i de tots els seus col·laboradors. Quins estudis, idiomes, coneixements econòmics..... La gent ha votat amb una gran ignorància, la veritat
Liliana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada